Dagsarkiv: 2 mars, 2009

Tystnad

Standard

Inte total tystnad, bara lite bloggtystnad. Är väldigt mycket offline just nu. Men det hänger mest ihop med ledighet från jobbet (ljuuuuuvligt!!!) och därmed ids jag kanppt slå på datorn här hemma heller och så pågår vardagsrumsprojektets etapp 2 för fullt.

Har förresten förevigat ”resan”, så det kommer nog ett litet bildspel vad det lider. Idag njöt jag förresten av snöandet och blåsandet ute. Känns mer okej att stanna inne och fixa då 🙂 Ska bestämt gå ner och undsätta maken med maskerandet av golven innan taket ska målas… Eller så skriver jag klart och så har han fixat klart maskerandet under tiden 😉

Resten av familjen verkar också ha klarat sig från magsjukan som sonen drabbades av. Lovad vare handspriten och det frenetiska tvättandet av händer och handdukar, bytena av tandborstar och vädrandet av sängtillbehören.

Konstaterade att jag också lyckades rätt bra med min hissning-dissning av lördagens mellobidrag. Antar att det betyder att jag är ganska mycket mainstream. I alla fall ifråga om musiksmak 😉

Ha en bra vecka!