Fotoutmaning

Standard

Fick en fotoutmaning skickad till mig från Listoplisto. Är inte lika kreativ som hon, utan gör snällt och seriöst som  man ska 😉

1. Gå in i din bildmapp
Nu är jag så fruktansvärt nära att skriva ner ett dödsfånigt skämt om att det var så svårt att försöka gå in i bildmappen på datorn genom nätverkssladden… Men jag avstår och berättar bara, med ett exempel som det du nyss läste, om hur urbota lättroad jag blir när jag är trött.

2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Sommar, sommar, sommaaaar…

3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
fotoutmaning
*hmmm* Det här var nog när jag försökte fånga min lavendel och min kitschiga blomsterrabattsfjäril på bild. Det du ser är inte ett av de lyckade resultaten… Tvärtom. När jag studerar fotomappens innehåll lite närmare kan jag konstatera att det inte gick att få till överhuvudtaget. I alla fall inte den 28 juli 2008. Bakom lavendeln skymtar ett arvegods från farmor, Stormhatt. Så spännande är mitt liv om sommaren 🙂

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
Jag utmanar: Amlon, JoVi, Grodmamman, Kicki, Carola och Mimosan

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Ett svar »

  1. Jag antar utmaningen, men får ta det senare, sitter vid fel dator nu!:)
    Jag mailar dig virkbeskrivningen senare, har alla mina dokument på den andra datorn!:)
    Kram

Lämna en kommentar